Ik ga alvast duimen want dit moet bijzonder frustrerend zijn...

Bericht van: Dimitri (Oostende) , 23-06-2026 09:05 

Wetende dat de verwachting niet meer klopt, maar je moet wachten tot een bepaald tijdstip... 


  Al 4,8 mm - regent goed 🙂 mooi meegenomen  
Bart (Veurne) -- 23-06-2026 08:11
Professioneel kustweerbericht mag ook eens "nowcasten"   ( 393)
Dimitri (Oostende) -- 23-06-2026 08:18
Re: Professioneel kustweerbericht mag ook eens "nowcasten"   ( 147)
Gert C (Drongen) ( 11m) -- 23-06-2026 08:46
Ik ga alvast duimen want dit moet bijzonder frustrerend zijn...   ( 79)
Dimitri (Oostende) -- 23-06-2026 09:05
het lijkt zelfs nog te intensiveren op de noordzee   ( 486)
Sam (Diksmuide) -- 23-06-2026 08:28
Opvallend zo'n bui van paar honderd kilometer😉   ( 430)
Bela (Bergen op Zoom) -- 23-06-2026 08:34
  Altijd maar weer Veurne 🙂 🙂 🙂  
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 23-06-2026 09:10
Re: Altijd maar weer Veurne 🙂 🙂 🙂   ( 85)
Lievro (Wetteren) -- 23-06-2026 09:13
Nee hoor ook Nieuwpoort al een tijdje   ( 40)
Marnix(Nieuwpoort) -- 23-06-2026 09:53