In Zuid-Limburg momenteel aardig bewolkt. En de buienradar laat zelfs neerslag zien in de westelijke helft van België. Is dit zo'n addertje onder het gras? Dit was toch niet voorzien? Overigens vind ik het heel mooi dat de zon nu even niet schijnt. Blijft het huis net even wat koeler met nu al 27° in de woonkamer. Dat wordt nog wat eind deze week. Aan allen een mooie zomerse dag gewenst.