Vanmorgen bij opstaan nog maar 16 C. Was gewoon schrikken als je buiten kwam! Bovendien bewolkt en ons Vlaamse weervrienden krijgen zelfs een regengebied over zich heen. Ik zou hier maximaal van genieten, want hierna wordt het braden met ook erg hoge minima. Tact 18,2 C.