Als je nog even van koele lucht wilt genieten: nu naar buiten!

Bericht van: Frank (Doetinchem) , 23-06-2026 09:07 

Vanmorgen bij opstaan nog maar 16 C. Was gewoon schrikken als je buiten kwam! Bovendien bewolkt en ons Vlaamse weervrienden krijgen zelfs een regengebied over zich heen. Ik zou hier maximaal van genieten, want hierna wordt het braden met ook erg hoge minima. Tact 18,2 C.

http://www.bouwcommunicatie.nl/bouw-weer/

Was deze bewolking verwacht?   ( 1124)
Carlos (Vaals) ( 251m) -- 23-06-2026 08:56
Re: Was deze bewolking verwacht?   ( 655)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 23-06-2026 08:57
Re: Was deze bewolking verwacht?   ( 529)
Carlos (Vaals) ( 251m) -- 23-06-2026 09:02
Re: Was deze bewolking verwacht?   ( 142)
Ewald (Almelo) -- 23-06-2026 09:45
Als je nog even van koele lucht wilt genieten: nu naar buiten!   ( 438)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 09:07
Hier drukkend warm en naderende opklaringen   ( 578)
Nick (Wierden) -- 23-06-2026 09:08
Re: Was deze bewolking verwacht?   ( 98)
Johan R (Sleen) -- 23-06-2026 10:25