Re: Was deze bewolking verwacht?

Bericht van: Johan R (Sleen) , 23-06-2026 10:25 

Bewolking hang samen met een MSC-complex, wat gisteravond boven Wales en Cornwall ontstond. Het trok langzaam in de richting van Londen en boog toen af naar het OZO, het Kanaal over. De restanten activeerden vanmorgen al snel in de warme lucht boven Frankrijk en België. 


Was deze bewolking verwacht?   ( 1124)
Carlos (Vaals) ( 251m) -- 23-06-2026 08:56
Re: Was deze bewolking verwacht?   ( 655)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 23-06-2026 08:57
Re: Was deze bewolking verwacht?   ( 529)
Carlos (Vaals) ( 251m) -- 23-06-2026 09:02
Re: Was deze bewolking verwacht?   ( 142)
Ewald (Almelo) -- 23-06-2026 09:45
Als je nog even van koele lucht wilt genieten: nu naar buiten!   ( 438)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 09:07
Hier drukkend warm en naderende opklaringen   ( 578)
Nick (Wierden) -- 23-06-2026 09:08
Re: Was deze bewolking verwacht?   ( 99)
Johan R (Sleen) -- 23-06-2026 10:25