Wat een luxe! Hier grijs en 19,3 C. Twintig graden gaan we niet halen

Bericht van: Frank (Doetinchem) , 23-06-2026 10:20 

Althans, dat droomde ik vannacht...

http://www.bouwcommunicatie.nl/bouw-weer/

Regen is na lang gedruppel nu aan 't doorzetten - radaranimatie   ( 1335)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 23-06-2026 09:27
Re: nu wel animatie   ( 323)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 23-06-2026 09:38
Re: nu wel animatie   ( 187)
Rutger (Meppel) -- 23-06-2026 09:47
Re: Als die trailende buien het volhouden zit er misschien toch onweer   ( 335)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 23-06-2026 09:39
Hier voorlopig enkel wat gedruppel   ( 189)
luk@sinaai -- 23-06-2026 09:48
Re: Regen is na lang gedruppel nu aan 't doorzetten - radaranimatie   ( 272)
Lievro (Wetteren) -- 23-06-2026 09:44
  Re: idd, die radartoren slokt alles op gewoon  
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 23-06-2026 10:39
Waar ik vanmorgen al op hintte lijkt de regen gewoon op te lossen. Wij   ( 64)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 23-06-2026 11:05
Re: stelde hier uiteindelijk niks voor idd, nog geen 1.5mm   ( 17)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 23-06-2026 13:46
Wat een luxe! Hier grijs en 19,3 C. Twintig graden gaan we niet halen   ( 210)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 10:20
Bij ons is het IJsselmeer drooggevallen, zie ik.   ( 426)
Bart (Abcoude) -- 23-06-2026 10:23
  Wanneer maakt KMI dit eigenlijk eens openbaar? Blijft duren  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 23-06-2026 11:39
Re: gaat nooit gebeuren, tijden van krimpende budgetten   ( 26)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 23-06-2026 13:43