zijn rond 09.30 Hr vertrokken in Nieuwpoort in de gietende regen en nu juist thuis aangekomen met een beetje regen.
Gietende regen tot ongeveer Drongen.
Maar blijkbaar nog niet genoeg om de vrachtwagens rechts te laten houden