Waar ik vanmorgen al op hintte lijkt de regen gewoon op te lossen. Wij

Bericht van: Marc (Lierde O-Vl) , 23-06-2026 11:05 

zijn rond 09.30 Hr vertrokken in Nieuwpoort in de gietende regen en nu juist thuis aangekomen met een beetje regen.

Gietende regen tot ongeveer Drongen.

Maar blijkbaar nog niet genoeg om de vrachtwagens rechts te laten houden 


Regen is na lang gedruppel nu aan 't doorzetten - radaranimatie   ( 1335)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 23-06-2026 09:27
Re: nu wel animatie   ( 323)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 23-06-2026 09:38
Re: nu wel animatie   ( 187)
Rutger (Meppel) -- 23-06-2026 09:47
Re: Als die trailende buien het volhouden zit er misschien toch onweer   ( 335)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 23-06-2026 09:39
Hier voorlopig enkel wat gedruppel   ( 189)
luk@sinaai -- 23-06-2026 09:48
Re: Regen is na lang gedruppel nu aan 't doorzetten - radaranimatie   ( 272)
Lievro (Wetteren) -- 23-06-2026 09:44
  Re: idd, die radartoren slokt alles op gewoon  
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 23-06-2026 10:39
Waar ik vanmorgen al op hintte lijkt de regen gewoon op te lossen. Wij   ( 64)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 23-06-2026 11:05
Re: stelde hier uiteindelijk niks voor idd, nog geen 1.5mm   ( 17)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 23-06-2026 13:46
Wat een luxe! Hier grijs en 19,3 C. Twintig graden gaan we niet halen   ( 209)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 10:20
Bij ons is het IJsselmeer drooggevallen, zie ik.   ( 426)
Bart (Abcoude) -- 23-06-2026 10:23
  Wanneer maakt KMI dit eigenlijk eens openbaar? Blijft duren  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 23-06-2026 11:39
Re: gaat nooit gebeuren, tijden van krimpende budgetten   ( 25)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 23-06-2026 13:43