hoewel dit idd met belastinggeld gefinancierd wordt kunnen er budgetten verdiend worden door de verkoop van data. Als je die gratis vrij geeft dan vervallen die inkomsten, en moet de regering die middelen ophoesten, terwijl er nu net overal bezuinigd moet worden. En bij het KMI zijn ze al jaren in de budgetten aan het knippen. Dat gaat dus zeker niet gebeuren.
Quote selectie