In juli 2019 heb ik eens een 37 zien staan (toen werd het 40 graden). Nu staat er 38!
Puur uit NOSstalgie
. Omdat ik als kind in de jaren 90 ook op keek. Voor het archief.
Quote selectie
( 219)
( 98)