En hoe zit dat dan met Eelde? 😉

Bericht van: Koos Spakman (Froombosch) , 23-06-2026 14:24 

Nog geen enkele dag gehad van een mogelijk op handen zijnde hittegolf. En veel meer van die stations natuurlijk. 

Uiteindelijk zullen op zondag heel veel stations de hittegolf kunnen bijschrijven. 

Het weer is mijn passie. Klagen doe ik nooit; het weer komt zoals het komt. Winterliefhebber in hart en nieren.

Volgens mij dit nog nooit gezien bij NOS Teletekst 704   ( 2315)
Robert (Emmeloord) -- 23-06-2026 13:42
Re: Volgens mij dit nog nooit gezien bij NOS Teletekst 704   ( 709)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2026 13:44
Vandaag nog voedsel inslaan!   ( 674)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 13:45
Ach heerlijk... Teletekst.   ( 582)
Jurgen (Erwetegem-Vlaamse Ardennen) ( 100m) -- 23-06-2026 13:46
Teletekst: de meest gebruikte app op mijn iPad.   ( 375)
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 23-06-2026 13:54
Re: Teletekst: de meest gebruikte app op mijn iPad.   ( 33)
Harry (Echtenerbrug) -- 23-06-2026 17:08
Ook ik kijk heel vaak op teletekst. Prima betrouwbaar nieuwsoverzicht,   ( 5)
Hans (Diemen) ( -1m) -- 23-06-2026 19:25
Re: Volgens mij dit nog nooit gezien bij NOS Teletekst 704   ( 695)
Richard (Zwolle) -- 23-06-2026 13:52
Re: Teletekst, 35 jaar terug op 705 de extremen van die dag opzoeken   ( 169)
Roel(Steenwijk) -- 23-06-2026 14:46
"De hittegolf houdt voorlopig aan...."   ( 586)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 13:57
Het klopt niet, maar toch klopt het wel, kijk maar...   ( 444)
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 23-06-2026 14:07
En hoe zit dat dan met Eelde? 😉   ( 219)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 14:24
Dat is niet waar alles boven Schiphol, Zwolle moet opnieuw beginnen   ( 215)
Riccardo Ricci (Nunspeet, Noordwest Veluwe) -- 23-06-2026 14:26
Het is een verwachting voor Nederland.   ( 137)
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 23-06-2026 14:41
1 woordje erbij en je had mij niet gehoord 🙂   ( 98)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 15:13
  En dat is inderdaad de beste oplossing. 😉  
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 23-06-2026 15:27
  Aaa leuk zeg! Good old teletekst.  
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 14:08
Re: Volgens mij dit nog nooit gezien bij NOS Teletekst 704   ( 287)
Remco (Nijmegen) -- 23-06-2026 14:09
Re: Volgens mij dit nog nooit gezien bij NOS Teletekst 704   ( 110)
Jarno (Roosendaal) ( 2m) -- 23-06-2026 14:53
Re: Volgens mij dit nog nooit gezien bij NOS Teletekst 704   ( 67)
Wilco (Zevenhuizen) -- 23-06-2026 15:11
Re: Volgens mij dit nog nooit gezien bij NOS Teletekst 704   ( 64)
Richard (Gouda) -- 23-06-2026 15:15
NOS Teletekst 717   ( 77)
Johan (Scharnegoutum, Frl.) -- 23-06-2026 15:31
Re: Volgens mij dit nog nooit gezien bij NOS Teletekst 704   ( 32)
Lars (Harlingen) -- 23-06-2026 17:52