Re: Teletekst: de meest gebruikte app op mijn iPad.

Bericht van: Harry (Echtenerbrug) , 23-06-2026 17:08 

Haha klopt Tom. Hier mog een favoriet van TT


Volgens mij dit nog nooit gezien bij NOS Teletekst 704   ( 2319)
Robert (Emmeloord) -- 23-06-2026 13:42
Re: Volgens mij dit nog nooit gezien bij NOS Teletekst 704   ( 709)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2026 13:44
Vandaag nog voedsel inslaan!   ( 676)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 13:45
Ach heerlijk... Teletekst.   ( 583)
Jurgen (Erwetegem-Vlaamse Ardennen) ( 100m) -- 23-06-2026 13:46
Teletekst: de meest gebruikte app op mijn iPad.   ( 376)
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 23-06-2026 13:54
Re: Teletekst: de meest gebruikte app op mijn iPad.   ( 34)
Harry (Echtenerbrug) -- 23-06-2026 17:08
Ook ik kijk heel vaak op teletekst. Prima betrouwbaar nieuwsoverzicht,   ( 6)
Hans (Diemen) ( -1m) -- 23-06-2026 19:25
Re: Volgens mij dit nog nooit gezien bij NOS Teletekst 704   ( 696)
Richard (Zwolle) -- 23-06-2026 13:52
Re: Teletekst, 35 jaar terug op 705 de extremen van die dag opzoeken   ( 170)
Roel(Steenwijk) -- 23-06-2026 14:46
"De hittegolf houdt voorlopig aan...."   ( 586)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 13:57
Het klopt niet, maar toch klopt het wel, kijk maar...   ( 445)
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 23-06-2026 14:07
En hoe zit dat dan met Eelde? 😉   ( 219)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 14:24
Dat is niet waar alles boven Schiphol, Zwolle moet opnieuw beginnen   ( 216)
Riccardo Ricci (Nunspeet, Noordwest Veluwe) -- 23-06-2026 14:26
Het is een verwachting voor Nederland.   ( 137)
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 23-06-2026 14:41
1 woordje erbij en je had mij niet gehoord 🙂   ( 99)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 15:13
  En dat is inderdaad de beste oplossing. 😉  
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 23-06-2026 15:27
  Aaa leuk zeg! Good old teletekst.  
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 14:08
Re: Volgens mij dit nog nooit gezien bij NOS Teletekst 704   ( 287)
Remco (Nijmegen) -- 23-06-2026 14:09
Re: Volgens mij dit nog nooit gezien bij NOS Teletekst 704   ( 111)
Jarno (Roosendaal) ( 2m) -- 23-06-2026 14:53
Re: Volgens mij dit nog nooit gezien bij NOS Teletekst 704   ( 68)
Wilco (Zevenhuizen) -- 23-06-2026 15:11
Re: Volgens mij dit nog nooit gezien bij NOS Teletekst 704   ( 65)
Richard (Gouda) -- 23-06-2026 15:15
NOS Teletekst 717   ( 78)
Johan (Scharnegoutum, Frl.) -- 23-06-2026 15:31
Re: Volgens mij dit nog nooit gezien bij NOS Teletekst 704   ( 34)
Lars (Harlingen) -- 23-06-2026 17:52