Re: Donderdag is de verwachting het noorden wat afgekoeld naar 28 grad

Bericht van: Ronald (Rosmalen) , 24-06-2026 13:39 

Volgens mij is de verwachting over de gehele linie `koeler` geworden voor morgen.

Bericht laatst bijgewerkt: 24-06-2026 13:40

Code oranje vrijdag ook in het noorden   ( 1373)
Julian (Arnhem) ( 10m) -- 24-06-2026 13:28
Het KNMI dat twee dagen van tevoren 40 graden noemt...   ( 723)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 24-06-2026 13:33
Wat zou ik toch eens graag weer eens extremen aan de koude kant willen   ( 492)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 24-06-2026 13:35
Re: Wat zou ik toch eens graag weer eens extremen aan de koude kant wi   ( 241)
Justin (noordeloos) ( -2m) -- 24-06-2026 13:49
Een nieuwe mijlpaal 😕   ( 229)
Jan (Workum, FRL) -- 24-06-2026 13:50
Re: Het KNMI dat twee dagen van tevoren 40 graden noemt...   ( 120)
Hans (Diemen) ( -1m) -- 24-06-2026 14:05
Donderdag is de verwachting het noorden wat afgekoeld naar 28 graden   ( 478)
Maurits (Leeuwarden) -- 24-06-2026 13:36
Dat heeft laatste runs steevast in de berekeningen gezeten   ( 328)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 24-06-2026 13:38
Re: Donderdag is de verwachting het noorden wat afgekoeld naar 28 grad   ( 259)
Ronald (Rosmalen) -- 24-06-2026 13:39
KNMI kaartje zegt 26 graden, in de tekst staat 24 graden in noordelijk   ( 435)
Maurits (Leeuwarden) -- 24-06-2026 13:46
Wat zal het morgen heerlijk aanvoelen!   ( 195)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 24-06-2026 13:59
Onbegrijpelijke codes.   ( 453)
Guy (Nijlen, Kempen) -- 24-06-2026 13:39