Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Wat zal het morgen heerlijk aanvoelen!
Bericht van: Gerrit-Jan (Dokkum) , 24-06-2026 13:59
En dan die vrijdag...ik zeg niks!
Quote selectie
Facebook
|||
Twitter
|||
Youtube
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Code oranje vrijdag ook in het noorden
(
1372)
Julian (Arnhem)
(
10m)
-- 24-06-2026 13:28
Het KNMI dat twee dagen van tevoren 40 graden noemt...
(
723)
Jelmer (Vlaardingen)
(
-2m)
-- 24-06-2026 13:33
Wat zou ik toch eens graag weer eens extremen aan de koude kant willen
(
492)
Julian (Enschede)
(
56m)
-- 24-06-2026 13:35
Re: Wat zou ik toch eens graag weer eens extremen aan de koude kant wi
(
241)
Justin (noordeloos)
(
-2m)
-- 24-06-2026 13:49
Een nieuwe mijlpaal
(
229)
Jan (Workum, FRL) -- 24-06-2026 13:50
Re: Het KNMI dat twee dagen van tevoren 40 graden noemt...
(
120)
Hans (Diemen)
(
-1m)
-- 24-06-2026 14:05
Donderdag is de verwachting het noorden wat afgekoeld naar 28 graden
(
477)
Maurits (Leeuwarden) -- 24-06-2026 13:36
Dat heeft laatste runs steevast in de berekeningen gezeten
(
328)
Emil (Groningen)
(
5m)
-- 24-06-2026 13:38
Re: Donderdag is de verwachting het noorden wat afgekoeld naar 28 grad
(
258)
Ronald (Rosmalen) -- 24-06-2026 13:39
KNMI kaartje zegt 26 graden, in de tekst staat 24 graden in noordelijk
(
435)
Maurits (Leeuwarden) -- 24-06-2026 13:46
Wat zal het morgen heerlijk aanvoelen!
(
195)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 24-06-2026 13:59
Onbegrijpelijke codes.
(
453)
Guy (Nijlen, Kempen) -- 24-06-2026 13:39