Ondertussen een weekje onderweg in Normandië en Bretagne, maar tot nu toe heerlijke temperatuur gehad. Tussen 21 en 27gr overdag, zeg maar cool. Alleen op de snelweg er naar toe 1 x boven de 30gr.