Re: Dan zit je op een heel 'gunstig' plekje vandaag. 😉

Bericht van: Marcus (Sleidinge)  - moderator - , 24-06-2026 16:22 

Vriend van mij zit in de baai van Morbihan.... Heb hem een bericht gestuurd, benieuwd naar de reactie. 


"Koersen, dat is stampen en afzien tot ge niet meer weet van welke parochie ge zijt." (Briek Schotte)

Humidex van lokaal 50 graden in Bretagne   ( 1152)
Mark (Bennekom) -- 24-06-2026 16:14
Re: Humidex van lokaal 50 graden in Bretagne   ( 614)
tobias (de Bilt) -- 24-06-2026 16:18
Dan zit je op een heel 'gunstig' plekje vandaag. 😉   ( 593)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 24-06-2026 16:20
Re: Dan zit je op een heel 'gunstig' plekje vandaag. 😉   ( 404)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 24-06-2026 16:22
Re: ben benieuwd   ( 272)
tobias (de Bilt) -- 24-06-2026 16:24
Re: Dan zit je op een heel 'gunstig' plekje vandaag. 😉   ( 292)
tobias (de Bilt) -- 24-06-2026 16:23
Re: Humidex van lokaal 50 graden in Bretagne   ( 109)
Richard (Gouda) -- 24-06-2026 16:57
Dat zullen we vrijdag hier ook wel halen   ( 64)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 24-06-2026 17:30