Re: ben benieuwd

Bericht van: tobias (de Bilt) , 24-06-2026 16:24 

Daar willen wij na dit weekend heen, omdat de noordkant dan wel echt te fris wordt met 17gr overdag.

Lees mijn surf-weer op surfweer.nl

Humidex van lokaal 50 graden in Bretagne   ( 1152)
Mark (Bennekom) -- 24-06-2026 16:14
Re: Humidex van lokaal 50 graden in Bretagne   ( 614)
tobias (de Bilt) -- 24-06-2026 16:18
Dan zit je op een heel 'gunstig' plekje vandaag. 😉   ( 593)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 24-06-2026 16:20
Re: Dan zit je op een heel 'gunstig' plekje vandaag. 😉   ( 403)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 24-06-2026 16:22
Re: ben benieuwd   ( 272)
tobias (de Bilt) -- 24-06-2026 16:24
Re: Dan zit je op een heel 'gunstig' plekje vandaag. 😉   ( 292)
tobias (de Bilt) -- 24-06-2026 16:23
Re: Humidex van lokaal 50 graden in Bretagne   ( 108)
Richard (Gouda) -- 24-06-2026 16:57
Dat zullen we vrijdag hier ook wel halen   ( 64)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 24-06-2026 17:30