Ging me meer om de daling die wel 4 C bedraagt en de gestegen RV die duidelijke boekdelen spreken. Voor kustbewoners. Jij als in(land)boorling snapt daar uberhaupt niks van natuurlijk, een zeewind voor jou is als høken voor mij. Ik ken het woord maar wat het betekent in de praktijk...
Quote selectie
( 700)
( 313)
( 149)