Ik heb een goede hut naast deze gehangen en de hut op zich maakt onder deze omstandigheden al 1,5 tot 2 C uit! Met een degelijke hut (wat gezien de constructie van de thermosensor niet kan) was het 37 C geweest of zo. Nog te hoog maar wel in lijn met wat in Frankrijk best gangbaar lijkt te zijn...
Quote selectie
( 703)
( 316)
( 149)