Maar dit is op een groot volkstuinen complex gemeten. Best lommerrijk maar bomen niet toegestaan. Die staan er toch wel een paar maar weinig.
Wat het wel wat afwijkend maakt t.o.v. meeste delen van Zeeland is dat het zandgrond betreft (namelijk een kreekrug) en dat merk je goed, maar zal de temperatuur wel beinvloeden zeker met weinig wind. Maar daar staat aanmerkelijk meer wind dan bij mij in de tuin en het voelde er ook echt frisser aan!.
( 703)
( 316)
( 149)