Ik snap hier niks van alles is dicht de verduister gordijnen zijn dicht en toch wordt het zo warm op de zolder slaapkamer.
Voordeel wel dat ik vannacht alles open kan zetten twee ramen aan beide kanten op het zuidoosten en het noordwesten, heb horgaas ervoor dus er komen sowieso geen insecten binnen, dan lukt het nog om de boel af te koelen tot 21° zodra de zon weg is zet ik alles open.
Had een airco op zolder maar die doet een of andere manier geen koude lucht meer blazen.