Maar inderdaad als je het dak voelt aan de binnenkant is de noordwestkant minder warm dan het zuidoosten het is niet heet maar je voelt dat het zuidoost kant van dak warmer is.
Op beide ramen zitten rolluiken, maar de dakramen zijn niet hr++ wel dubbel glas.