Daarvoor was het 32°C binnen, gaat nu langzaam omlaag.
Zou met niets verbazen dat als ik geen mobiele airco apparaat had het naar 35+ in de woonkamer zou gaan op dagen zoals vrijdag, misschien al morgen zoveel. Idioot grote ramen en de ganse dag zon op het huis.