Arome lijkt op harmonie met een vrij groot gebied 40-42 graden, in Arnhem en Doetinchem zelfs ruim 42. Bij Icon-d2 is het meer lokaal in Limburg en Oost-Brabant. Zouden we die magische grens dan toch weer gaan aantikken?