Arome en Icon-d2: veertigers in Nederland

Bericht van: Julian (Arnhem) , 24-06-2026 18:16 

Arome lijkt op harmonie met een vrij groot gebied 40-42 graden, in Arnhem en Doetinchem zelfs ruim 42. Bij Icon-d2 is het meer lokaal in Limburg en Oost-Brabant. Zouden we die magische grens dan toch weer gaan aantikken?



Bericht laatst bijgewerkt: 24-06-2026 18:18

Arome en Icon-d2: veertigers in Nederland   ( 1267)
Julian (Arnhem) ( 10m) -- 24-06-2026 18:16
Icon voelt realistischer maar het zou wat zijn op zo'n schaal 40+   ( 406)
Sander (Boxtel) -- 24-06-2026 18:19
Re: Om 13u al op verschillende plaatsen lokaal 40°C   ( 528)
Matthias (Nazareth) -- 24-06-2026 18:24
Re: Afgerond zelfs een 43 (wel prikpunt stedelijke regio) :o   ( 516)
Matthias (Nazareth) -- 24-06-2026 18:27
  43°C in Nederland. Ronduit bizar :o  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 24-06-2026 18:30
Re: 43°C in Nederland. Ronduit bizar :o   ( 217)
Ronald (Groningen) -- 24-06-2026 18:36
Laat dat nou net Doetinchem zijn   ( 202)
Rene (Vlijmen) -- 24-06-2026 18:35
Re: Afgerond zelfs een 43 (wel prikpunt stedelijke regio) :o   ( 195)
Rutger (Meppel) -- 24-06-2026 18:36
KNMI Guidance rekent op 36-39, misschien 40 graden   ( 278)
Hidde (Nijmegen) ( 69m) -- 24-06-2026 18:45
Re: KNMI Guidance rekent op 36-39, misschien 40 graden   ( 205)
Ronald (Groningen) -- 24-06-2026 18:46