Icon voelt realistischer maar het zou wat zijn op zo'n schaal 40+

Bericht van: Sander (Boxtel) , 24-06-2026 18:19 

Kijk nu al uit naar de afkoeling van de buien erna, dat gaat heerlijk zijn (of mega benauwd) 


Arome en Icon-d2: veertigers in Nederland   ( 1282)
Julian (Arnhem) ( 10m) -- 24-06-2026 18:16
Icon voelt realistischer maar het zou wat zijn op zo'n schaal 40+   ( 409)
Sander (Boxtel) -- 24-06-2026 18:19
Re: Om 13u al op verschillende plaatsen lokaal 40°C   ( 532)
Matthias (Nazareth) -- 24-06-2026 18:24
Re: Afgerond zelfs een 43 (wel prikpunt stedelijke regio) :o   ( 521)
Matthias (Nazareth) -- 24-06-2026 18:27
  43°C in Nederland. Ronduit bizar :o  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 24-06-2026 18:30
Re: 43°C in Nederland. Ronduit bizar :o   ( 220)
Ronald (Groningen) -- 24-06-2026 18:36
Laat dat nou net Doetinchem zijn   ( 205)
Rene (Vlijmen) -- 24-06-2026 18:35
Re: Afgerond zelfs een 43 (wel prikpunt stedelijke regio) :o   ( 196)
Rutger (Meppel) -- 24-06-2026 18:36
KNMI Guidance rekent op 36-39, misschien 40 graden   ( 287)
Hidde (Nijmegen) ( 69m) -- 24-06-2026 18:45
Re: KNMI Guidance rekent op 36-39, misschien 40 graden   ( 208)
Ronald (Groningen) -- 24-06-2026 18:46