Re: 43°C in Nederland. Ronduit bizar :o

Bericht van: Ronald (Groningen) , 24-06-2026 18:36 

Deze hele heatdome situatie doet mij denken aan de Portland/Canada heatdome van 2021. Die was nog wel stukje heter, maar daar gaat het mij niet om. De temperaturen die verwacht worden zijn gewoon ondenkbaar voor onze regio, net als destijds in de Pacific Northwest. 


Arome en Icon-d2: veertigers in Nederland   ( 1286)
Julian (Arnhem) ( 10m) -- 24-06-2026 18:16
Icon voelt realistischer maar het zou wat zijn op zo'n schaal 40+   ( 410)
Sander (Boxtel) -- 24-06-2026 18:19
Re: Om 13u al op verschillende plaatsen lokaal 40°C   ( 534)
Matthias (Nazareth) -- 24-06-2026 18:24
Re: Afgerond zelfs een 43 (wel prikpunt stedelijke regio) :o   ( 523)
Matthias (Nazareth) -- 24-06-2026 18:27
  43°C in Nederland. Ronduit bizar :o  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 24-06-2026 18:30
Re: 43°C in Nederland. Ronduit bizar :o   ( 221)
Ronald (Groningen) -- 24-06-2026 18:36
Laat dat nou net Doetinchem zijn   ( 206)
Rene (Vlijmen) -- 24-06-2026 18:35
Re: Afgerond zelfs een 43 (wel prikpunt stedelijke regio) :o   ( 197)
Rutger (Meppel) -- 24-06-2026 18:36
KNMI Guidance rekent op 36-39, misschien 40 graden   ( 290)
Hidde (Nijmegen) ( 69m) -- 24-06-2026 18:45
Re: KNMI Guidance rekent op 36-39, misschien 40 graden   ( 211)
Ronald (Groningen) -- 24-06-2026 18:46