Deze hele heatdome situatie doet mij denken aan de Portland/Canada heatdome van 2021. Die was nog wel stukje heter, maar daar gaat het mij niet om. De temperaturen die verwacht worden zijn gewoon ondenkbaar voor onze regio, net als destijds in de Pacific Northwest.
Quote selectie