Dat wordt lachen, een band opbouwen met een graadje of 40 (of 41, afhankelijk van het model...). Weliswaar spelen we binnen maar daar is geen airco, dus iedereen neemt ventilatoren mee. Maar dat wordt bikkelen. En dat op m'n oude dag: 3 sets van 15 nummers.
Ik doe m'n thermo-ondergoed aan - om de hitte buiten te houden. En zal mezelf met zout bestrooien. Djelabbah aan. En nat houden als een belendend perceel - niet met jenever maar iets anders.
Quote selectie
( 522)