en dat is echt niet ‘heerlijk’. Graag onder de 25 en ‘s nachts een paar nachten onder de 15. Dan geraken gebouwen hun warmte kwijt. Maar dat is te perfect en perfectie bestaat niet. Ik weet uit ervaring dat warmte verrekens lang blijft hangen als het niet fatsoenlijk afkoelt.
Quote selectie
.
( 521)