Binnen temperatuur, buitentemperatuur

Bericht van: Gerben (Epe) , 25-06-2026 13:26 

Huis, 1991, geen airco, geen actieve ventilatie, wel af en toe beperkt koelende vloerverwarming (water temp 21c ivm dauwpunt)

 


Mijn WOW KNMI persoonlijk weerstation || In de natuur vind je geen Wifi, wel goede verbinding || Alles van waarde is weerloos...Van alles is weer waardeloos. Mijn foto gallery: www.getiem.nl

Binnen temperatuur, buitentemperatuur   ( 1367)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 25-06-2026 13:26
  Werkt dat eigenlijk goed, vloerkoeling?  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 25-06-2026 13:29
Anders....   ( 425)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 25-06-2026 13:59
Heel interessant, overweeg je airco?   ( 242)
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 25-06-2026 14:08
Re: Heel interessant, overweeg je airco?   ( 13)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 25-06-2026 18:58
Re: Werkt dat eigenlijk goed, vloerkoeling?   ( 124)
Peet (Turnhout) -- 25-06-2026 14:28
34 graden, matige bries, tact living 25.   ( 280)
Katya - As (B) ( 74m) -- 25-06-2026 13:49
Op de kop 27 graden binnen met mobiele airco   ( 259)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 25-06-2026 13:56
Binnentemperatuur: 24 gr. Celsius. We hebben goede zonnewering.   ( 220)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 25-06-2026 13:58
Geen airco, wel luiken en dubbele beglazing (HR +++) in woonkamer.   ( 234)
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 25-06-2026 14:18
  24°C / buiten 36.3 °C Veel bomen rondom huis  
Alie (Weebosch gem Bergeijk NL) ( 37m) -- 25-06-2026 14:40