Geen airco, wel luiken en dubbele beglazing (HR +++) in woonkamer.

Bericht van: Tom (Bennekom-W) , 25-06-2026 14:18 

Tact op thermostaathoogte 25,0 (op een halve graad nauwkeurig) en op NetAtmo-hoogte (het basisstation staat op een bijzettafeltje): 24,3 graden. Buiten is het 31,7 graden. 

De enige airco die we rijk zijn draait nu op de hobbykamer, alwaar het nu ook 25 graden is. We vinden het niet nodig om verder te koelen dan tot 24-25 graden.  

Ook de rest van het huis heeft sinds dit voorjaar luiken en overal zit HR +++ glas. We hebben geen vloerverwarming. 

Nooit weergek geworden. Ik ben het altijd al geweest!

Binnen temperatuur, buitentemperatuur   ( 1366)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 25-06-2026 13:26
  Werkt dat eigenlijk goed, vloerkoeling?  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 25-06-2026 13:29
Anders....   ( 425)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 25-06-2026 13:59
Heel interessant, overweeg je airco?   ( 242)
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 25-06-2026 14:08
Re: Heel interessant, overweeg je airco?   ( 13)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 25-06-2026 18:58
Re: Werkt dat eigenlijk goed, vloerkoeling?   ( 124)
Peet (Turnhout) -- 25-06-2026 14:28
34 graden, matige bries, tact living 25.   ( 280)
Katya - As (B) ( 74m) -- 25-06-2026 13:49
Op de kop 27 graden binnen met mobiele airco   ( 258)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 25-06-2026 13:56
Binnentemperatuur: 24 gr. Celsius. We hebben goede zonnewering.   ( 219)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 25-06-2026 13:58
Geen airco, wel luiken en dubbele beglazing (HR +++) in woonkamer.   ( 234)
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 25-06-2026 14:18
  24°C / buiten 36.3 °C Veel bomen rondom huis  
Alie (Weebosch gem Bergeijk NL) ( 37m) -- 25-06-2026 14:40