Tact op thermostaathoogte 25,0 (op een halve graad nauwkeurig) en op NetAtmo-hoogte (het basisstation staat op een bijzettafeltje): 24,3 graden. Buiten is het 31,7 graden.
De enige airco die we rijk zijn draait nu op de hobbykamer, alwaar het nu ook 25 graden is. We vinden het niet nodig om verder te koelen dan tot 24-25 graden.
Ook de rest van het huis heeft sinds dit voorjaar luiken en overal zit HR +++ glas. We hebben geen vloerverwarming.
Quote selectie