(Zeer) zware windstoten en (zeer) grote hagel

Bericht van: Stefan (Wezep) , 26-06-2026 14:55 

Dat wordt nu wel benoemd voor morgenavond. Het lijkt er op dat ze nu wel zeker er van zijn dat we morgenavond noodweer gaan krijgen, mits het zaakje vanaf de grond kan worden geïnitieerd door de inversie. Zou wel moeten lukken toch, gezien de weermodellen er wel voor gaan.

Morgenavond wederom een code oranje?


Interessante guidance voor morgen.   ( 1025)
Novi (Meppel) -- 26-06-2026 14:48
(Zeer) zware windstoten en (zeer) grote hagel   ( 410)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 26-06-2026 14:55
Ik vermoed ZW-Benelux niks   ( 259)
Dimitri (Oostende) -- 26-06-2026 15:03
Re: Ik vermoed ZW-Benelux niks   ( 53)
Robert(Vlaardingen) -- 26-06-2026 15:45
De troep is hier nog niet opgeruimd. Zal nog weken duren   ( 232)
Erik (Veendam) -- 26-06-2026 15:07