Dat wordt nu wel benoemd voor morgenavond. Het lijkt er op dat ze nu wel zeker er van zijn dat we morgenavond noodweer gaan krijgen, mits het zaakje vanaf de grond kan worden geïnitieerd door de inversie. Zou wel moeten lukken toch, gezien de weermodellen er wel voor gaan.
Morgenavond wederom een code oranje?