Ik vermoed ZW-Benelux niks

Bericht van: Dimitri (Oostende) , 26-06-2026 15:03 

Met name dus West-Vlaanderen en Zeeland waar het al afgekoeld is en convectie vanop de grond niet mogelijk is. Er is een waterkansje voor ons morgenochtend maar daar reken ik niet op behalve een uitgestorven kadaver.


Interessante guidance voor morgen.   ( 1024)
Novi (Meppel) -- 26-06-2026 14:48
(Zeer) zware windstoten en (zeer) grote hagel   ( 409)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 26-06-2026 14:55
Ik vermoed ZW-Benelux niks   ( 259)
Dimitri (Oostende) -- 26-06-2026 15:03
Re: Ik vermoed ZW-Benelux niks   ( 52)
Robert(Vlaardingen) -- 26-06-2026 15:45
De troep is hier nog niet opgeruimd. Zal nog weken duren   ( 232)
Erik (Veendam) -- 26-06-2026 15:07