Re: Ik vermoed ZW-Benelux niks

Bericht van: Robert(Vlaardingen) , 26-06-2026 15:45 

Zowiezo ergens op rekenen heeft geen zin. Ik laat me verrassen. Is dit jaar al 2 keer gelukt 

Het weer kun je verwachten, voorspellen kan niemand.

Interessante guidance voor morgen.   ( 1025)
Novi (Meppel) -- 26-06-2026 14:48
(Zeer) zware windstoten en (zeer) grote hagel   ( 409)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 26-06-2026 14:55
Ik vermoed ZW-Benelux niks   ( 259)
Dimitri (Oostende) -- 26-06-2026 15:03
Re: Ik vermoed ZW-Benelux niks   ( 53)
Robert(Vlaardingen) -- 26-06-2026 15:45
De troep is hier nog niet opgeruimd. Zal nog weken duren   ( 232)
Erik (Veendam) -- 26-06-2026 15:07