Bevestiging volgt na 20u.
Wat een extreme dag... hier in het Gentse ontsnappen we nog wat met 'slechts' 36 graden als Tmax.
Edit: ik zie nu dat 't hieronder ook net werd gepost terwijl ik bezig was met typen. Maar is wel een eigen draadje waard?