Re: Tx 34,8 alhier en Tact 34,6. Lijkt mij wat realistischer. Geventil

Bericht van: Harro (Winsum Gn) , 26-06-2026 17:15 

Geeft mooi het verschil aan.  Sinds ik vanwege technische malheur de Davis de deur uit deed en een Netatmo aanschafte. Bij zeer warm weer steevast 2-3°C te hoog. Erg jammer. 

Bericht laatst bijgewerkt: 26-06-2026 17:17

Kleine Brogel 40,0°C   ( 1301)
Willem (Gent) -- 26-06-2026 17:00
  Hier 37.0°C: stationsrecord (Netatmo/tuin-effect)  
Harro (Winsum Gn) -- 26-06-2026 17:01
  Tx 33,9 °C voorlopig  
Koos Spakman (Froombosch) -- 26-06-2026 17:04
Re: Tx 34,8 alhier en Tact 34,6. Lijkt mij wat realistischer. Geventil   ( 56)
Harro (Winsum Gn) -- 26-06-2026 17:15
  Ell 39,4°C om 16:50  
Kevin (Almere) -- 26-06-2026 17:02
Ik zie 16:50 38,5.   ( 155)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 26-06-2026 17:08
Bovenluchttemps van 23-24 graden in het zuidoosten   ( 326)
Ryan (Etten-Leur) -- 26-06-2026 17:16
'mooi', deze ongekenede hitte periode verdient wel nog een 40'er   ( 268)
Sam (Diksmuide) -- 26-06-2026 17:17