Re: Tx 34,8 alhier en Tact 34,6. Lijkt mij wat realistischer. Geventil

Bericht van: Stefan (Winsum) , 26-06-2026 17:51 

Aa ja ik snap je gevoel, altijd jammer als je weet dat het niet helemaal klopt. je kunt niet alles hebben helaas, de rest van het jaar heb je een mooi weerstation die het top doet 🙂 wie weet stap je hierna ooit weer over. De Davis is ook wel gewoon erg duur spul, tov van de steeds goedkoper wordende andere stations. Bas Wageningen heeft de thermometer in een ander strakingshutje geplaatst en sindsdien werkt ook dat station nagenoeg perfect, zou een overweging waard kunnen zijn. 

Bericht laatst bijgewerkt: 26-06-2026 17:53

Kleine Brogel 40,0°C   ( 1304)
Willem (Gent) -- 26-06-2026 17:00
  Hier 37.0°C: stationsrecord (Netatmo/tuin-effect)  
Harro (Winsum Gn) -- 26-06-2026 17:01
  Tx 33,9 °C voorlopig  
Koos Spakman (Froombosch) -- 26-06-2026 17:04
Re: Tx 34,8 alhier en Tact 34,6. Lijkt mij wat realistischer. Geventil   ( 56)
Harro (Winsum Gn) -- 26-06-2026 17:15
  Ell 39,4°C om 16:50  
Kevin (Almere) -- 26-06-2026 17:02
Ik zie 16:50 38,5.   ( 155)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 26-06-2026 17:08
Bovenluchttemps van 23-24 graden in het zuidoosten   ( 327)
Ryan (Etten-Leur) -- 26-06-2026 17:16
'mooi', deze ongekenede hitte periode verdient wel nog een 40'er   ( 268)
Sam (Diksmuide) -- 26-06-2026 17:17