Aa ja ik snap je gevoel, altijd jammer als je weet dat het niet helemaal klopt. je kunt niet alles hebben helaas, de rest van het jaar heb je een mooi weerstation die het top doet
wie weet stap je hierna ooit weer over. De Davis is ook wel gewoon erg duur spul, tov van de steeds goedkoper wordende andere stations. Bas Wageningen heeft de thermometer in een ander strakingshutje geplaatst en sindsdien werkt ook dat station nagenoeg perfect, zou een overweging waard kunnen zijn.