Je zit gevangen in de regen

Bericht van: Marnix(Nieuwpoort) , 27-06-2026 08:43 

Marc maar...hier vrijwel nog kurkdroog. Ben je nu in Nieuwpoort?

Bericht laatst bijgewerkt: 27-06-2026 08:44

Klaar voor het onweer !   ( 1364)
Bart (Veurne) -- 27-06-2026 08:08
In Oostende ook bliksem   ( 502)
Dieter (Veurne) -- 27-06-2026 08:17
enjoy. Trekt snel de zee op zo te zien.   ( 190)
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 08:21
Re: enjoy. Trekt snel de zee op zo te zien.   ( 56)
Hans (Voorhout) -- 27-06-2026 08:50
De kern trekt wel links van Veurne, De Panne krijgt de volle laag   ( 408)
Bart (Veurne) -- 27-06-2026 08:19
Nog niet veel aan de hand   ( 190)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 08:38
Ik stond juist op de 10e verdieping van het blok en zag het mooi ten   ( 215)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 08:24
Je zit gevangen in de regen   ( 74)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 08:43
Ja ik ben nu in Npt, hier even geregend maar effectief er was veel   ( 40)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 08:53
Re: Klaar voor het onweer !   ( 352)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 27-06-2026 08:30
Re: Klaar voor het onweer !   ( 114)
Bart (Veurne) -- 27-06-2026 08:39
Er leek wat te borrelen in het midden van BelgiĆ«   ( 79)
Tom (Nijmegen) -- 27-06-2026 09:18
Clutter noemen ze dat.   ( 43)
Remco (Belfeld gem Venlo) -- 27-06-2026 09:27