Er leek wat te borrelen in het midden van België

Bericht van: Tom (Nijmegen) , 27-06-2026 09:18 

Het blijken echter valse echo's te zijn, van een flink kaliber. Enig idee waarom ze nu zo sterk zijn?

De tweede afbeelding toont valse echo's van vannacht, met een 'groot buiencomplex' dat er niet bleek te zijn.



Bericht laatst bijgewerkt: 27-06-2026 09:20
-

Klaar voor het onweer !   ( 1288)
Bart (Veurne) -- 27-06-2026 08:08
In Oostende ook bliksem   ( 500)
Dieter (Veurne) -- 27-06-2026 08:17
enjoy. Trekt snel de zee op zo te zien.   ( 189)
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 08:21
Re: enjoy. Trekt snel de zee op zo te zien.   ( 53)
Hans (Voorhout) -- 27-06-2026 08:50
De kern trekt wel links van Veurne, De Panne krijgt de volle laag   ( 403)
Bart (Veurne) -- 27-06-2026 08:19
Nog niet veel aan de hand   ( 187)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 08:38
Ik stond juist op de 10e verdieping van het blok en zag het mooi ten   ( 212)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 08:24
Je zit gevangen in de regen   ( 71)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 08:43
Ja ik ben nu in Npt, hier even geregend maar effectief er was veel   ( 39)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 08:53
Re: Klaar voor het onweer !   ( 349)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 27-06-2026 08:30
Re: Klaar voor het onweer !   ( 113)
Bart (Veurne) -- 27-06-2026 08:39
Er leek wat te borrelen in het midden van België   ( 79)
Tom (Nijmegen) -- 27-06-2026 09:18
Clutter noemen ze dat.   ( 42)
Remco (Belfeld gem Venlo) -- 27-06-2026 09:27