Clutter noemen ze dat.

Bericht van: Remco (Belfeld gem Venlo) , 27-06-2026 09:27 

Komt in de zomer vaker voor dan in de winter en het heeft schijnbaar te maken met een bepaalde gesteldheid van de luchtlagen. Al filteren ze het er tegenwoordig wel merendeels uit. 


Klaar voor het onweer !   ( 1288)
Bart (Veurne) -- 27-06-2026 08:08
In Oostende ook bliksem   ( 500)
Dieter (Veurne) -- 27-06-2026 08:17
enjoy. Trekt snel de zee op zo te zien.   ( 189)
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 08:21
Re: enjoy. Trekt snel de zee op zo te zien.   ( 53)
Hans (Voorhout) -- 27-06-2026 08:50
De kern trekt wel links van Veurne, De Panne krijgt de volle laag   ( 402)
Bart (Veurne) -- 27-06-2026 08:19
Nog niet veel aan de hand   ( 187)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 08:38
Ik stond juist op de 10e verdieping van het blok en zag het mooi ten   ( 212)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 08:24
Je zit gevangen in de regen   ( 71)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 08:43
Ja ik ben nu in Npt, hier even geregend maar effectief er was veel   ( 39)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 08:53
Re: Klaar voor het onweer !   ( 349)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 27-06-2026 08:30
Re: Klaar voor het onweer !   ( 113)
Bart (Veurne) -- 27-06-2026 08:39
Er leek wat te borrelen in het midden van BelgiĆ«   ( 78)
Tom (Nijmegen) -- 27-06-2026 09:18
Clutter noemen ze dat.   ( 42)
Remco (Belfeld gem Venlo) -- 27-06-2026 09:27