Gezien vanaf zee thv Oostende

Bericht van: Wieger (Groningen/zee) , 27-06-2026 09:25 

Die Cb boven Gent groeide zo ongelofelijk snel. De buien op de Noordzee produceren hele fraaie CGs. Dit gaat een hele denkwaardige dag worden!





Groein bloemkolen zo snel, gaat snel daar.   ( 1024)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 09:10
Hier nu tweede onweersbui op komst   ( 433)
Bart (Veurne) -- 27-06-2026 09:12
Mijn dochter meldt in de buurt van Mannekesvere dat ze   ( 260)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 09:15
  Mn broer woont in Mannekensvere  
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 09:33
Convectie rond het Gentse   ( 178)
Kevin (Welle) -- 27-06-2026 09:16
Zou die bui kunnen zijn. Ontwikkelt allemaal heel snel nu in   ( 133)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 09:18
Onweer uit dit klein buike   ( 340)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 27-06-2026 09:18
  ach, zit net ten NW, paar dikke druppels  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 27-06-2026 09:20
Re: in Wippelgem ook maar paar druppels   ( 28)
Xavier (Ertvelde) -- 27-06-2026 09:37
Gezien vanaf zee thv Oostende   ( 286)
Wieger (Groningen/zee) -- 27-06-2026 09:25
  Ben je daar met een speedboot?  
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 09:28
Zeilboot   ( 98)
Wieger (Groningen/zee) -- 27-06-2026 09:34
  Ah ok, slik 🤞  
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 09:42
Op dit moment passeert die   ( 119)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 09:29