Zeilboot

Bericht van: Wieger (Groningen/zee) , 27-06-2026 09:34 

Met een hoge mast 


Groein bloemkolen zo snel, gaat snel daar.   ( 1025)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 09:10
Hier nu tweede onweersbui op komst   ( 434)
Bart (Veurne) -- 27-06-2026 09:12
Mijn dochter meldt in de buurt van Mannekesvere dat ze   ( 261)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 09:15
  Mn broer woont in Mannekensvere  
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 09:33
Convectie rond het Gentse   ( 179)
Kevin (Welle) -- 27-06-2026 09:16
Zou die bui kunnen zijn. Ontwikkelt allemaal heel snel nu in   ( 134)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 09:18
Onweer uit dit klein buike   ( 341)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 27-06-2026 09:18
  ach, zit net ten NW, paar dikke druppels  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 27-06-2026 09:20
Re: in Wippelgem ook maar paar druppels   ( 28)
Xavier (Ertvelde) -- 27-06-2026 09:37
Gezien vanaf zee thv Oostende   ( 286)
Wieger (Groningen/zee) -- 27-06-2026 09:25
  Ben je daar met een speedboot?  
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 09:28
Zeilboot   ( 99)
Wieger (Groningen/zee) -- 27-06-2026 09:34
  Ah ok, slik 🤞  
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 09:42
Op dit moment passeert die   ( 119)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 09:29