Re: in Wippelgem ook maar paar druppels

Bericht van: Xavier (Ertvelde) , 27-06-2026 09:37 

Ben aan het kasteel om training te geven en plots paar dikke druppels en gerommel. Trekt gelukkig net ten westen voorbij. Uit Kluizen of Ertvelde nog geen update maar vermoed ook niets noemenswaardig daar.


Groein bloemkolen zo snel, gaat snel daar.   ( 1036)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 09:10
Hier nu tweede onweersbui op komst   ( 437)
Bart (Veurne) -- 27-06-2026 09:12
Mijn dochter meldt in de buurt van Mannekesvere dat ze   ( 263)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 09:15
  Mn broer woont in Mannekensvere  
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 09:33
Convectie rond het Gentse   ( 181)
Kevin (Welle) -- 27-06-2026 09:16
Zou die bui kunnen zijn. Ontwikkelt allemaal heel snel nu in   ( 136)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 09:18
Onweer uit dit klein buike   ( 342)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 27-06-2026 09:18
  ach, zit net ten NW, paar dikke druppels  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 27-06-2026 09:20
Re: in Wippelgem ook maar paar druppels   ( 30)
Xavier (Ertvelde) -- 27-06-2026 09:37
Gezien vanaf zee thv Oostende   ( 305)
Wieger (Groningen/zee) -- 27-06-2026 09:25
  Ben je daar met een speedboot?  
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 09:28
Zeilboot   ( 102)
Wieger (Groningen/zee) -- 27-06-2026 09:34
  Ah ok, slik 🤞  
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 09:42
Op dit moment passeert die   ( 121)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 09:29