Waarneming 10 uur

Bericht van: Hans (Voorhout) , 27-06-2026 09:59 

Hier nog een heerlijke 23 graden maar in het oosten weer heet. Hoge bewolking toegenomen hier, zon gaat schuil maar verder nog niets aan de hand. Bewolking ziet er ook niet indrukwekkend uit, meest egaal grijs.



Waarneming 10 uur   ( 1151)
Hans (Voorhout) -- 27-06-2026 09:59
Hier komt er onweersbui aan   ( 313)
Simon ( Wenduine ) ( 12m) -- 27-06-2026 10:00
idem hier. Net een duidelijke donder te horen   ( 108)
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 10:19
Nog een flinke dreun 🙂   ( 206)
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 10:22
Die waren hier ook te horen, cg+ op 40km hemelsbreed   ( 118)
Wouter (Schipluiden) ( -2m) -- 27-06-2026 10:25
Re: Nog een flinke dreun 🙂   ( 67)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 27-06-2026 10:26
  Hier in Npt, frisjes 😉 na dat zwaar onweer en regen, 22°  
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 10:01
Hier gaat het een stuk 'beter' dan gisteren   ( 274)
Ronald (Groningen) -- 27-06-2026 10:06
  28,8! Heet. Dauwpunt 22 nattebol 24.  
Stefan (Winsum) -- 27-06-2026 10:07
Twente en Ell al weer een tropische dag   ( 292)
Koos Spakman (Froombosch) -- 27-06-2026 10:13
een tropische dag kan hier wel eens lastig worden   ( 112)
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 10:24
Denk dat het wel lukt, maar pas later vanmiddag.   ( 196)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 27-06-2026 10:25
idd, restbewolking hopelijk snel weg vanmiddag.   ( 36)
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 10:46
Nu aan de achterzijde van   ( 394)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 10:13
  Een koele 28.1, gisteren 3 graden hoger  
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 27-06-2026 10:20
  Hier hetzelfde verhaal. Tact: 28,0°C  
Robin (Tiel) -- 27-06-2026 10:41
  Tact 32.7 °C. 0.7 graden warmer dan gisteren.  
Sander (Tegelen) ( 42m) -- 27-06-2026 10:22
Iets voor tienen hier al 30°C   ( 148)
Bart(Doetinchem) -- 27-06-2026 10:22
  Zow dat is een bizarre Tn!  
Stefan (Winsum) -- 27-06-2026 10:29