Twente en Ell al weer een tropische dag

Bericht van: Koos Spakman (Froombosch) , 27-06-2026 10:13 

Nummer 9 in deze hittegolf voor Ell


Het weer is mijn passie. Klagen doe ik nooit; het weer komt zoals het komt. Winterliefhebber in hart en nieren.

Waarneming 10 uur   ( 1151)
Hans (Voorhout) -- 27-06-2026 09:59
Hier komt er onweersbui aan   ( 313)
Simon ( Wenduine ) ( 12m) -- 27-06-2026 10:00
idem hier. Net een duidelijke donder te horen   ( 108)
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 10:19
Nog een flinke dreun 🙂   ( 206)
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 10:22
Die waren hier ook te horen, cg+ op 40km hemelsbreed   ( 118)
Wouter (Schipluiden) ( -2m) -- 27-06-2026 10:25
Re: Nog een flinke dreun 🙂   ( 68)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 27-06-2026 10:26
  Hier in Npt, frisjes 😉 na dat zwaar onweer en regen, 22°  
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 10:01
Hier gaat het een stuk 'beter' dan gisteren   ( 274)
Ronald (Groningen) -- 27-06-2026 10:06
  28,8! Heet. Dauwpunt 22 nattebol 24.  
Stefan (Winsum) -- 27-06-2026 10:07
Twente en Ell al weer een tropische dag   ( 293)
Koos Spakman (Froombosch) -- 27-06-2026 10:13
een tropische dag kan hier wel eens lastig worden   ( 113)
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 10:24
Denk dat het wel lukt, maar pas later vanmiddag.   ( 196)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 27-06-2026 10:25
idd, restbewolking hopelijk snel weg vanmiddag.   ( 36)
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 10:46
Nu aan de achterzijde van   ( 394)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 10:13
  Een koele 28.1, gisteren 3 graden hoger  
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 27-06-2026 10:20
  Hier hetzelfde verhaal. Tact: 28,0°C  
Robin (Tiel) -- 27-06-2026 10:41
  Tact 32.7 °C. 0.7 graden warmer dan gisteren.  
Sander (Tegelen) ( 42m) -- 27-06-2026 10:22
Iets voor tienen hier al 30°C   ( 148)
Bart(Doetinchem) -- 27-06-2026 10:22
  Zow dat is een bizarre Tn!  
Stefan (Winsum) -- 27-06-2026 10:29