De onweersbui, geen neerslag meer en nog wat gebrom in de verte. Het grootste voordeel van zo'n bui is het verfrissende karakter ervan. Gisteren deze tijd was het al bijna 30°. Nu een fijne 20,2°. Foto = die bui van daarnet, kwam vlak over ons gebied. Dit komt nu waarschijnlijk aan over de oostkust
Quote selectie
( 206)
( 67)
na dat zwaar onweer en regen, 22°