We zijn weer tropisch, Tact 30.1

Bericht van: Zwiet (Den Bosch) , 27-06-2026 12:34 

De westenwind blaast goed door! 


12h30 - derde onweersbui. Nu hagel, wind, zwaarste bui in jaren   ( 1955)
Bart (Veurne) -- 27-06-2026 12:28
Het is een heerlijke dag tot nu toe met komen en gaan van   ( 333)
Simon ( Wenduine ) ( 12m) -- 27-06-2026 12:30
Geniet er van, vanavond oosten ad beurt?   ( 261)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 27-06-2026 12:36
Re: Geniet er van, vanavond oosten ad beurt?   ( 230)
Richard (Gouda) -- 27-06-2026 12:40
Dit jaar is hier opvallend stil qua onweer   ( 145)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 27-06-2026 12:45
Prachtig! Hier zicht op de bui nabij Helgoland   ( 543)
Harro (Winsum Gn) -- 27-06-2026 12:34
We zijn weer tropisch, Tact 30.1   ( 103)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 27-06-2026 12:34
Re: Landsmeer nu eerste bui, onweer is eruit   ( 111)
Frank (Landsmeer) -- 27-06-2026 12:35
Idd, is op komst nu.   ( 513)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 12:36
  Wat een knallen weer in Npt.  
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 12:38
Wat gerommel maar valt   ( 91)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 12:41
  Nu stortregen en storm wind.  
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 12:47
Oef...dat hebben we ook alweer achter de rug.   ( 66)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 12:53
Voor hier is de broeikas gestart zon na 7,9mm.   ( 117)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 27-06-2026 12:36
Het tropische is hier verdwenen   ( 119)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 12:39
Ik denk dat het westen...   ( 609)
Hans (Voorhout) -- 27-06-2026 12:39
2e onweersbui   ( 288)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 27-06-2026 12:50
Re: 2e onweersbui   ( 137)
John(Ouddorp) -- 27-06-2026 13:02
Eerste regionale 'superhittegolf' in Limburg   ( 223)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 27-06-2026 12:40
Zo makkelijk als dat gaat... Tact 30,1 | | Rv 71%   ( 86)
Peter - Drogeham (Fr) -- 27-06-2026 12:43
Tact 32,3°C - Köln momenteel 35,3°C (straks die kant op)   ( 181)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 27-06-2026 12:43
Hier ook onwaarschijnlijk 3de onweer in aantocht   ( 122)
Dimitri (Oostende) -- 27-06-2026 12:50
  Re: Hele mooie luchten!  
Bart (Oostakker) ( 10m) -- 27-06-2026 12:53
Grote hagel Zeeland   ( 559)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 13:00
Re: Grote hagel Zeeland   ( 371)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 13:03
Paar cm groot, net gezien op video van bekende   ( 250)
Martine, Tholen -- 27-06-2026 13:04
Code oranje criterium dus overschreden   ( 231)
Ronald (Groningen) -- 27-06-2026 13:07
Re: Code oranje criterium dus overschreden   ( 143)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 13:11
Re: Code oranje criterium dus overschreden   ( 143)
Marcel (Groningen) -- 27-06-2026 13:12
Beelden via FB van Happystormchaser (screenshots)   ( 226)
Martine, Tholen -- 27-06-2026 13:16
Ik probeer het Marcel maar ja   ( 88)
Ronald (Groningen) -- 27-06-2026 13:21
Re: Code oranje criterium dus overschreden   ( 39)
Richard (Gouda) -- 27-06-2026 13:42
Het zijn geen criteria, maar richtlijnen   ( 44)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 27-06-2026 13:41
Re: Het zijn geen criteria, maar richtlijnen   ( 38)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 13:44
Re: Paarse pit   ( 307)
Robert (Sint Philipsland) -- 27-06-2026 13:12
Re: Grote hagel Zeeland   ( 141)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 13:14
Re: Paarse pit   ( 154)
Joris (Rotterdam) -- 27-06-2026 13:23
Re: Paarse pit   ( 60)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 13:27
Re: Paarse pit   ( 40)
Joris (Rotterdam) -- 27-06-2026 13:29
Reed zojuist van Goes naar Middelburg....supercell?   ( 146)
Jorge (Middelburg) -- 27-06-2026 13:18
Re: Reed zojuist van Goes naar Middelburg....supercell?   ( 242)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 13:20
In de auto was ik overigens ook wel duidelijk.   ( 56)
Jorge (Middelburg) -- 27-06-2026 13:35
Re: In de auto was ik overigens ook wel duidelijk.   ( 51)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 13:37
Re: In de auto was ik overigens ook wel duidelijk.   ( 43)
John(Ouddorp) -- 27-06-2026 13:39
Vrouwenpolder volle laag?   ( 66)
Richard (Gouda) -- 27-06-2026 13:47
Re: Vrouwenpolder volle laag?   ( 45)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 13:52
Re: Vrouwenpolder volle laag?   ( 38)
Richard (Gouda) -- 27-06-2026 13:56