Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re: 2e onweersbui
Bericht van: John(Ouddorp) , 27-06-2026 13:02
Gezien vanaf Ouddorp.
Credits: Jack Westhoeve
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
12h30 - derde onweersbui. Nu hagel, wind, zwaarste bui in jaren
(
1954)
Bart (Veurne) -- 27-06-2026 12:28
Het is een heerlijke dag tot nu toe met komen en gaan van
(
333)
Simon ( Wenduine )
(
12m)
-- 27-06-2026 12:30
Geniet er van, vanavond oosten ad beurt?
(
260)
Zwiet (Den Bosch)
(
4m)
-- 27-06-2026 12:36
Re: Geniet er van, vanavond oosten ad beurt?
(
229)
Richard (Gouda) -- 27-06-2026 12:40
Dit jaar is hier opvallend stil qua onweer
(
145)
Zwiet (Den Bosch)
(
4m)
-- 27-06-2026 12:45
Prachtig! Hier zicht op de bui nabij Helgoland
(
543)
Harro (Winsum Gn) -- 27-06-2026 12:34
We zijn weer tropisch, Tact 30.1
(
102)
Zwiet (Den Bosch)
(
4m)
-- 27-06-2026 12:34
Re: Landsmeer nu eerste bui, onweer is eruit
(
111)
Frank (Landsmeer) -- 27-06-2026 12:35
Idd, is op komst nu.
(
513)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 12:36
Wat een knallen weer in Npt.
Marc (Lierde O-Vl)
(
45m)
-- 27-06-2026 12:38
Wat gerommel maar valt
(
91)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 12:41
Nu stortregen en storm wind.
Marc (Lierde O-Vl)
(
45m)
-- 27-06-2026 12:47
Oef...dat hebben we ook alweer achter de rug.
(
66)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 12:53
Voor hier is de broeikas gestart zon na 7,9mm.
(
116)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 27-06-2026 12:36
Het tropische is hier verdwenen
(
119)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 12:39
Ik denk dat het westen...
(
608)
Hans (Voorhout) -- 27-06-2026 12:39
2e onweersbui
(
288)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 27-06-2026 12:50
Re: 2e onweersbui
(
137)
John(Ouddorp) -- 27-06-2026 13:02
Eerste regionale 'superhittegolf' in Limburg
(
222)
Sjoerd (Leiden centrum)
(
13m)
-- 27-06-2026 12:40
Zo makkelijk als dat gaat... Tact 30,1 | | Rv 71%
(
86)
Peter - Drogeham (Fr) -- 27-06-2026 12:43
Tact 32,3°C - Köln momenteel 35,3°C (straks die kant op)
(
181)
Tomas (Dilsen-Stokkem)
(
35m)
-- 27-06-2026 12:43
Hier ook onwaarschijnlijk 3de onweer in aantocht
(
122)
Dimitri (Oostende) -- 27-06-2026 12:50
Re: Hele mooie luchten!
Bart (Oostakker)
(
10m)
-- 27-06-2026 12:53
Grote hagel Zeeland
(
559)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 13:00
Re: Grote hagel Zeeland
(
371)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 13:03
Paar cm groot, net gezien op video van bekende
(
249)
Martine, Tholen -- 27-06-2026 13:04
Code oranje criterium dus overschreden
(
231)
Ronald (Groningen) -- 27-06-2026 13:07
Re: Code oranje criterium dus overschreden
(
143)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 13:11
Re: Code oranje criterium dus overschreden
(
142)
Marcel (Groningen) -- 27-06-2026 13:12
Beelden via FB van Happystormchaser (screenshots)
(
225)
Martine, Tholen -- 27-06-2026 13:16
Ik probeer het Marcel maar ja
(
87)
Ronald (Groningen) -- 27-06-2026 13:21
Re: Code oranje criterium dus overschreden
(
38)
Richard (Gouda) -- 27-06-2026 13:42
Het zijn geen criteria, maar richtlijnen
(
43)
Ben (Lelystad)
(
13m)
-- 27-06-2026 13:41
Re: Het zijn geen criteria, maar richtlijnen
(
37)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 13:44
Re: Paarse pit
(
307)
Robert (Sint Philipsland) -- 27-06-2026 13:12
Re: Grote hagel Zeeland
(
140)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 13:14
Re: Paarse pit
(
153)
Joris (Rotterdam) -- 27-06-2026 13:23
Re: Paarse pit
(
60)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 13:27
Re: Paarse pit
(
39)
Joris (Rotterdam) -- 27-06-2026 13:29
Reed zojuist van Goes naar Middelburg....supercell?
(
145)
Jorge (Middelburg) -- 27-06-2026 13:18
Re: Reed zojuist van Goes naar Middelburg....supercell?
(
242)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 13:20
In de auto was ik overigens ook wel duidelijk.
(
55)
Jorge (Middelburg) -- 27-06-2026 13:35
Re: In de auto was ik overigens ook wel duidelijk.
(
50)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 13:37
Re: In de auto was ik overigens ook wel duidelijk.
(
42)
John(Ouddorp) -- 27-06-2026 13:39
Vrouwenpolder volle laag?
(
66)
Richard (Gouda) -- 27-06-2026 13:47
Re: Vrouwenpolder volle laag?
(
45)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 13:52
Re: Vrouwenpolder volle laag?
(
37)
Richard (Gouda) -- 27-06-2026 13:56