is al strompelend gebeurt. Nu komt er nog een dik pak witte cirrus aangedreven en we zitten in de snelkookpan. Het mag dan ‘maar’ bijna 34 graden zijn, 5 graden koeler dan gisteren zogezegd. Voor mij is dit weer om misselijk en moe van te worden. Net nog op de bank gelegen. Nog zo’n heatdome en ik blaas de boel op. Naar het schijnt heeft Iran goede raketten (geen politiek statement, voor dat gezever weer begint)
.