De hete lucht uit Duitsland komt namelijk later in de middag vooral Limburg binnenstromen doordat de wind dan wat meer oostelijk/noordoostelijk wordt. Volgens Icon-d2 alsnog 37-38 graden uiteindelijk... Die zit nu ook best goed op de actualiteit. Dus ik zou niet nu al durven zeggen dat 37-38 niet meer gehaald wordt.
Het is hier nu in ieder geval alweer ontzettend heet en benauwd buiten.
