Hier is het 26,2C en halfbewolkt. We zijn vandaag naar Espace Weisshorn gegaan en daarboven heb je fenomenaal uitzicht op een aantal 4000m hoge bergen. Echtwaar; dit is 1 van de mooiste plekken waar ik tot nu toe ben geweest!!!
Quote selectie
( 339)