Een kwartier van te voren is idd wel een beetje erg vroeg. Rond de 5 minuten voor het hele of halve uur is prima, maar niet eerder dan 10 minuten.
En tja sommigen willen nou eenmaal graag zo'n draadje beginnen. Enthousiasme om hier mee te doen denk ik en dat moet ook wel kunnen. Het is allemaal niet kwaad bedoeld dit.
(PS: je suggestie van eerder ben ik niet vergeten hoor)
Quote selectie
( 339)