Letterlijk ja....
Ik had m'n moeder vandaag gerustgesteld dat de 25 of 26 graden anders gaan aanvoelen dan deze bakovenhitte. Ik snap haar angst wel dat de warmte niet meer uit het huis gaat (zonder airco), maar die 10+ graden afkoeling, in combinatie met een lagere dp en luchtvochtigheid voelt héél anders aan. Gelukkig voor de ouderen, kwetsbare en hittehaters onder ons. En ik moet zeggen, heb het persoonlijk nog nooit zo warm meegemaakt hier binnen (in combinatie met de hoge dp & luchtvochtigheid). De was droogt amper, hahah....
Edit: trouwens, je zou toch zeggen dat deze cocktail iets moet geven qua zwaar weer.....
( 338)